Oferty pracy - Obag Polska - Dystrybutor O bag - O sun - O pocket - O clock
15635
page,page-id-15635,page-template-default,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-theme-ver-6.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Oferty pracy

W Obag pracujemy tak jak chcielibyśmy aby pracowano dla nas. Szukamy osób uczciwych i inteligentnych, dla których myślenie jest podstawą wykonywania działań. Jeśli wiesz co to kreatywność, lubisz zmiany i uwielbiasz pracować… Jeśli jesteś osobą pogodną i pełną pasji, jeśli zarażasz entuzjazmem… J eśli potrafisz skutecznie realizować postawione przed Tobą cele… Jeśli praca to dla Ciebie nie tylko 8 godzin wyciętych z dziennego grafika… … To właśnie takich współpracowników szukamy !

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA W SALONIE OBAG STORE

Miejsce pracy: KRAKÓW, CENTRUM HANDLOWE GALERIA KRAKOWSKA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
– realizację wyznaczonego planu sprzedaży;
– zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie;
– aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach;
– dbałość o bardzo dobry wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.

Priorytetem są dla nas:
– doświadczenie w pracy z klientem w sieciach detalicznych
– łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientami
– samodzielności oraz dobrej organizacji pracy;
– kreatywności oraz dynamiki w działaniu;
– Dyspozycyjność (praca w centrum handlowym)

Oferujemy:
– Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy
– Ciekawą pracę w młodej, prężnie rozwijającej się firmie
– Możliwości rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia
– Czynny udział w tworzeniu wizerunku marki
CV prosimy kierować na adres mailowy: kariera@obagpolska.pl (W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz nazwę miasta.)

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez F.U.H. Barbara Pękacka, ul. Zawadzkiego 19, 05 – 660 Warka, NIP: 7971271780, REGON: 141207074, CEIDG, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w czasie i dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie przeze mnie danych innych niż wymagane przepisami prawa jest dobrowolne. Wiem, że w każdym czasie mogę cofnąć swoją zgodę.”.

Polityka zatrudnienia: https://www.obagstore.pl/polityka-zatrudnienia

Październik 24, 2018

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA W SALONIE OBAG STORE

Miejsce pracy: ŁÓDŹ, GALERIA ŁÓDZKA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • realizację miesięcznych planów sprzedaży;
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie;
  • aktywną pomoc i doradztwo klientom w zakupach;
  • dbałość o wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.

Priorytetem są dla nas:

  • doświadczenie w pracy z klientem w sieciach detalicznych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami
  • umiejętność budowania relacji z klientami
  • dobra organizacji pracy
  • kreatywność, dynamika w działaniu
  • dyspozycyjność (praca w centrum handlowym)

Oferujemy:

  • atrakcyjny system premiowy
  • system wewnętrznych promocji i awansów
  • czynny udział w tworzeniu wizerunku marki
  • pracę w młodej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego

CV prosimy kierować na adres mailowy: kariera@obagpolska.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz nazwę miasta.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez F.U.H. Barbara Pękacka, ul. Zawadzkiego 19, 05 – 660 Warka, NIP: 7971271780, REGON: 141207074, CEIDG, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w czasie i dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie przeze mnie danych innych niż wymagane przepisami prawa jest dobrowolne. Wiem, że w każdym czasie mogę cofnąć swoją zgodę.”.

Polityka zatrudnienia: https://www.obagstore.pl/polityka-zatrudnienia

Październik 24, 2018 Październik 24, 2018

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA W SALONIE OBAG STORE

Miejsce pracy: WARSZAWA, CH ARKADIA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • realizację miesięcznych planów sprzedaży;
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie;
  • aktywną pomoc i doradztwo klientom w zakupach;
  • dbałość o wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.

Priorytetem są dla nas:

  • doświadczenie w pracy z klientem w sieciach detalicznych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami
  • umiejętność budowania relacji z klientami
  • dobra organizacji pracy
  • kreatywność, dynamika w działaniu
  • dyspozycyjność (praca w centrum handlowym)

Oferujemy:

  • atrakcyjny system premiowy
  • system wewnętrznych promocji i awansów
  • czynny udział w tworzeniu wizerunku marki
  • pracę w młodej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego

CV prosimy kierować na adres mailowy: kariera@obagpolska.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz nazwę miasta.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez F.U.H. Barbara Pękacka, ul. Zawadzkiego 19, 05 – 660 Warka, NIP: 7971271780, REGON: 141207074, CEIDG, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w czasie i dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie przeze mnie danych innych niż wymagane przepisami prawa jest dobrowolne. Wiem, że w każdym czasie mogę cofnąć swoją zgodę.”.

Polityka zatrudnienia: https://www.obagstore.pl/polityka-zatrudnienia

Październik 24, 2018

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

DORADCA KLIENTA W SALONIE OBAG STORE

Miejsce pracy: GDYNIA, CENTRUM HANDLOWE RIVIERA

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • realizację miesięcznych planów sprzedaży;
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w salonie;
  • aktywną pomoc i doradztwo klientom w zakupach;
  • dbałość o wizerunek salonu poprzez realizację procedur VM.

Priorytetem są dla nas:

  • doświadczenie w pracy z klientem w sieciach detalicznych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami
  • umiejętność budowania relacji z klientami
  • dobra organizacji pracy
  • kreatywność, dynamika w działaniu
  • dyspozycyjność (praca w centrum handlowym)

Oferujemy:

  • atrakcyjny system premiowy
  • system wewnętrznych promocji i awansów
  • czynny udział w tworzeniu wizerunku marki
  • pracę w młodej, prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego

CV prosimy kierować na adres mailowy: kariera@obagpolska.pl W tytule wiadomości prosimy podać stanowisko oraz nazwę miasta.

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez F.U.H. Barbara Pękacka, ul. Zawadzkiego 19, 05 – 660 Warka, NIP: 7971271780, REGON: 141207074, CEIDG, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w czasie i dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podanie przeze mnie danych innych niż wymagane przepisami prawa jest dobrowolne. Wiem, że w każdym czasie mogę cofnąć swoją zgodę.”.

Polityka zatrudnienia: https://www.obagstore.pl/polityka-zatrudnienia